Mattias Hundebøll – Om sangeren fra “Vild med dans 2013″

Blogonline bringer her et portræt af sangeren Mattias Hundebøll, der er en af deltagerne i “Vild med dans 2013″.
Mattias Hundebøll er født 10. august 1982 i Odense og er forsanger og guitarist i det danske rockband “Rock Hard Power Spray” der har udgivet tre albums. Blandt deres hitsingler er “Ride On Me” der er blevet vist mere end 50.000 gange på Youtube.
Hundebøll har desuden haft flere jobs som TV-vært, blandet andet på MTV Danmark-programmet “Transistor” og i 2012 var han medvært på TV 2 programmet “Voice – Danmarks største stemme” hvor han bl.a. talte med deltagerne.
Kæreste og børn
Mattias Hundebøll har været kæreste med balletdanserinden Cecilie Lassen, derudover har han været kæreste med “Vild med dans 2013″-værtinden Sarah Grünewald, men det har Hundebøll absolut ingen problemer med: ” Hun er min bedste veninde. Vi har været på Skanderborg Festival med vores kærester sammen, og der er ingen problemer.” siger han i et interview med Newspaq.
Tatoveringer
Mattias Hundebøll har mange tatoveringer på sin krop, og det er helt sikkert noget vi kommer til at se mere til i “Vild med dans”. I et interview med B.T. fortæller Hundebøll om hans tatoveringer: “Jeg elsker mine tatoveringer, og efter jeg fik dem lavet, blev det faktisk nemmere at klæde sig på. Det blev mindre vigtigt. Det er nok fordi jeg fortæller historier nok via tegningerne end gennem min stil. Det er mit pynt. Det er mit look. Alt det andet er bare ekstra features.”
Til DR siger Hundebøll forsat om hans tatoveringer: “Jeg har to meget personlige tatoveringer, der på hver deres måde viser min kærlighed til to piger, som jeg har været så heldig at have været kærester med. De har begge to betydet, og betyder stadig, rigtig meget for mig, så det føles rart, at de altid vil have deres egen lille plads på min overmalede krop. Men de mest romantiske ting jeg har gjort for en kæreste, er alle de små overraskelser, man laver for hinanden i hverdagen. De der små ting, der viser, at alt andet i verden er lige meget, så længe man har hende man elsker i sit liv.”
Forfængelig
I samme interview med Mattias Hundebøll fortæller han om sin forfængelighed: “- Jeg er mega forfængelig. Men på en kontrolleret måde. Uanset hvordan jeg ser ud – når først jeg er gået ud af døren, så bærer jeg mig selv 100 procent. Og så vil jeg hellere se fucked ud, end kedelig. Men jeg spejler mig altid. Tjekker altid lige mig selv i et vindue hvis jeg kommer forbi et. Det er vel forfængelighed.”
Kilde: Wikipedia, B.T., Newspaq

Sidevisninger i alt